Slik bestiller du materiell

Slik bestiller du materiell, steg for steg

Det kan være vanskelig å vite hvordan man skal bestille materiell dersom man ikke er vant til å bruke nettbutikker. Derfor har vi laget en steg for steg beskrivelse som bringer deg i mål med bestilling av materiell.

  1. Trykk på «logg inn«-knappen øverst til høyre

 

2. Finn din menighet ved å begynne og skrive inn navnet og velge riktig menighet i listen som dukker opp. Skriv inn passordet tilsendt på e-mail.

3. Klikk på produktet du ønsker å bestille

4. Skriv inn antall du ønsker å bestille og klikk «Kjøp»

5. En bekreftelsesmelding kommer opp på skjermen.
– Hvis du er ferdig trykker du «Til handlekurven».
– Hvis du vil bestille mer trykker du «Tilbake til Materiell».

6. I handlekurven sjekker/endrer du antallet av hvert produkt og legger inn kontaktinfoen din. Det er viktig at du legger inn leveringsadressen til stedet der pakken skal leveres.
OBS! Legg inn om din bestilling også inkluderer en annen menighet

8. Når du er klar trykker du på «Send ordre». Ordrebekreftelse sendes på mail.