fbpx
Vennligst vent
Vennligst vent...

INNRAPPORTERING OG INNBETALING ETTER AKSJONSDAGEN

FRAMGANGSMÅTE FOR INNRAPPORTERING

Med digitale aksjoner er det rom for litt mer frihet! Dersom dere har kapasitet og lyst, anbefaler vi å holde de digitale bøssene gående til fredag 26. mars, eller gjerne helt til Påskeaften.

Steg 1:

Innrapportering gjøres via menighetsiden. Du søker opp menigheten din i søkefeltet øverst til høyre.

Steg 2:

Når du har kommet inn på din menighet logger du inn ved å trykke på «Logg inn: bestilling og innrapportering» i den gule menyen til høyre. Ved innlogging brukes et passord som er felles for alle menigheter, nemlig «Fasteaksjonen2021».

Steg 3:

Trykk deg inn på «Rapporter aksjon» og skriv inn kronebeløp fra Facebook-aksjon/Spleis/bøsse i bøsse-feltet. Andre evt. inntekter lokalt legges inn under Annet. Trykk «Lagre» (gul knapp) øverst til høyre når du er ferdig.

INNBETALING

Frist for innbetaling er 13. april 2021.

Etter aksjonen er gjennomført har den enkelte menighet ansvar for å innbetale midler de har samlet inn til Kirkens Nødhjelp så fort som mulig.

Midler samlet inn via Facebook-aksjon eller Spleis betales automatisk til Kirkens Nødhjelp av Facebook og Spleis.

Menighetene har mottatt betalingsinformasjon per epost, men informasjonen ligger også øverst på forsiden av deres innloggede menighetsside (se veiledningen over). Det er viktig at dere benytter KID-nummer som er sendt til dere. Slik sikrer vi at vi får registrert innsamlingsbeløpet på riktig menighet. Det sparer dessuten Kirkens Nødhjelp for administrasjonskostnader.

KID 1: Dør-til-dør-innsamling
KID 2: Offer
KID 3: Andre aksjonsinntekter, som for eksempel konsert, basar etc.

Kontonummeret for alle innbetalinger er: 1594 22 87493

Mangler dere KID?
Følg de tre stegene i veiledningen over for å finne betalingsinfo på din menighets innloggede side.
Dersom du ikke får det til kan du ta kontakt med giverservice på fasteaksjonen@nca.no eller 22 09 27 00 for hjelp.